poniedziałek, 12 listopada 2012

Rozdział 13 "Jesteśmy jak śnieg w sierpniu - nieosiągalni, ale możliwi.."

 OGŁOSZENIA PARAFIALNE!


*NIE ZAWIESZAM.
MOŻE WIECIE, MOŻE NIE... ZAWIESIŁAM DWA POZOSTAŁEM BLOGI, ALE TEGO NIE MOGĘ...
NO PO PROSTU NIE MOGĘ!
OLI ZAPEWNE BY SIĘ TO NIE SPODOBAŁO, A POZA TYM TO MÓJ PIERWSZY BLOG, SENTYMENTY, 4 OPOWIADANIA, ITP...
DZIĘKUJĘ ZA WSPARCIE!
I WIDZICIE ... DA SIĘ SKOMENTOWAĆ... xD
DZIĘKUJĘ <333

Koniecznie włączcie to!

KLIKU, KLIKU,  Zakochałam się w tej piosence.

ZAPRASZAM NA ROZDZIAŁ : (komentujcie)

DEDYKUJĘ ROZDZIAŁ : 
Mrs.M.
Anutek (nie strasz)
Tynka.
Kaśka. xoxo.
LoveMusic  
Disgusting . ♰
Weronika Kowalska

i innych anonimów, które się nie podpisały...


<3
----------------------------------------------


Soczysty pocałunek, moc, która w nim jest zawarta. Przekazanie uczuć, które w nas drzemią. Pokazanie naszej miłości. Taniec języków, plątanina oddechów...
Pocałunek wieków.

- Kocham Cię. - po raz kolejny tego wieczoru otrzymałam soczystego buziaka.
- Ja ciebie bardziej, Malinko. - mruknęłam i poczochrałam go po włosach.
Rzucił się na mnie i zaczął łaskotać.. O tak, z Malikiem nie wygracie.
- Prze... Przes.. Przestań! - krzyczałam przez śmiech.
Jego dłonie schodziły coraz niżej, łaskotał mnie po brzuchu...
Dobrze wie że tego nie cierpię!
- Malik do cholery! - warknęłam.
- Moja księżniczka się gniewa? - zrobił minę zbitego psa, nie co na mnie zadziała.
- Skądże znowu. - machnęłam ręką i pocałowałam go.
Jeździł dłońmi po moim brzuchu, zatapiając się w moich ustach, łapczywie nabierał oddechu nie zaprzestając pocałunków.
Padliśmy na sofę i wtuliliśmy się w nasze rozgrzane ciała.
- Ucieknijmy. - wypaliłam.
- Co? - zdziwił się.
- Ucieknijmy, tam gdzie będzie nam dobrze. Gdzie będziesz tylko ty i ja. My. - wytłumaczyłam.
- Słodka jesteś, wiesz? - zaśmiał się. - Ale Twoi rodzice, zabiliby mnie. - spoważniał.
- Obroniłabym Cię. - uśmiechnęłam się zalotnie.
- Już to widzę. - mruknął zgryźliwie.
- Nie wierzysz we mnie?! - oburzyłam się.
Zatkał mi usta soczystym całusem. Chciał żebym się zamknęła <3
Odepchnęłam go od siebie i poruszyłam poważnijesze tematy.
- A co z paparazzi, twoja pracą, koncertami... Chłopakami... Paul'em? - wyliczałam.

 Kto powiedział, że będzie łatwo? Będzie cholernie trudno, 
 ale miłość przezwycięży wszystko, czyż nie?

- Nie wiedzą. A paparazzi...? Nie wyłapują wszystkiego co robię, a poza tym musimy być ostrożni. - rozmyślał. - Paul, uznałby że to zaszkodzi karierze, ale nim się nie przejmuję. - zakończył.
- Wiesz, że prędzej czy później się dowiedzą? - zapytałam.
- Za 3 lata, kiedy skończysz 18, powiemy im i uciekniemy. Będziesz pełnoletnia, nie będą  mogli mieć nic przeciwko. - uznał.
Serce podeszło mi do gardła.
- Wytrzymasz ze mną 3 lata?! - zapytałam.
- A nawet i dłużej... - dokończył. - Do końca życia.
- Ale... No wiesz ty... Jesteś dorosły, potrzebujesz kogoś... Kto będzie dla Ciebie ... odpowiedni... Ja... Nie.... - jąkałam się.
- Chodzi Ci o moje "potrzeby"? - zapytał.
Pokiwałąm głową zgodnie z prawdą.
-Nie każdy facet potrzenuje seksu do szczęścia. - zaśmiał się.
- Ale... Ty... Nie wytrzymasz! - warknęłam zdesperowana.
- 15 lat to nie tak mało... - poruszał brwiami. - ... Jak Niall wytrzymuje, to i ja wytrzymam. 
Popatrzyłam na niego jak na idiotę.
- Niall to mój kumpel... Jego rodzina ma pewną tradycję. Członkowie jego rodziny nie współżyją przed ślubem. Czekają z tym aż znajda kogoś wyjątkowego... - wyjaśnił.
- Aha... - pokiwałam głową. - Zayn, dlaczego ja? - zmieniłam temat.
- Co? - zdziwił się.
- Dlaczego wybrałeś mnie. Taką małolatę, kiedy możesz mieć każdą. - wytłumaczyłam.
- Jesteś wyjątkowa. - Mruknął i zatopił się w moich ustach.

Miłość nie ma własnej definicji.
 Miłość jest wyjątkowa i każdy interpretuje ją na swój sposób.

Kocham go. Kocham go całym swoim sercem. Jest dla mnie najważniejszy. Jest jedynym dobrem, które mnie w życiu spotkało. Przy nim czuję się bezpieczna, mogę być sobą.  - Zdejmuję maskę.
- Od czasu tego wypadku, jesteś smutna... Co mam zrobić żeby cię uszczęśliwić? - zapytał.
- Po prostu mnie kochaj.. - mruknęłam.
Wziął w dłoń moją rękę i przyłożył ją na swoim sercu.
- Tu zawsze będzie miejsce dla Ciebie. - pocałował mnie.

Samotność jest najgorszą chorobą ludzkości.
Ty mnie właśnie uleczyłeś.

- Dziękuję.  ponownie zatopiłam si w jego ustach.
- To ja dziękuję, że mnie kochasz. - uśmiechnął się życzliwie.
Byliśmy szczęśliwi, ale nie wiedzieliśmy co spotka nas jutro? Może to już koniec naszej radości!?




------------------------------------



Przepraszam, ale musi być krótki...
Chcę was potrzymać w niepewności.


Amen.



27 komentarzy:

  1. Wspaniały! Cieszę się, że przynajmniej tego bloga nie zawiesiłaś. Wejdziesz na mojego nowego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ! Chwała ci za to, że nie zawiesiłaś tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzygam tęczą. Masz szczęście, że nie zawiesiłaś tego bloga bo w środę miałam się do Ciebie wybierać z niezapowiedzianą wizytą. PS- Musimy się spotkać jak przestanie padać :| Anutek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Srode?
      Ps. Racja. Ale deszcz to tam pikus. + (Robie sobie grzyweczke... Hyhy... Ale to jak sie spotkamy to pogadamy..)

      Usuń
    2. O grzyweczkę powiadasz a prostą czy na bok bo ja mam zamiar za jakiś miesiąc ewentualnie dwa miesiące sobie zrobić na bok. Anutek

      Usuń
  4. ciesze się że i tego bloga nie zawiesiłaś. : )
    a co do rozdziału :
    jak zwykle genialny. po prostu uwielbiam czytać tego bloga.;D
    jest między nimi dobrze ( chodzi o Amy i Zayna ) ale końcówka tajemnicza.; ] <3
    Mrs.M.

    OdpowiedzUsuń
  5. no nareszcie! Ile można czekać ? :)) ale warto było choć faktycznie troche krótki ten rozdział ;p PS dziękuję ,że nie zawiesiłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że nie zawiesiłaś ! <3
    Rozdział jak zwykle zaje*isty ! :P Czekam na nn .. co tez się może wydarzyć .. hmm . ? : ) Kocham i pozdrawiam ! Kaśka . xoxo
    PS : Aha i dziękuje za dedykację, jaram się heuhuheuh ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny!!!!!! Czytam Twojego bloga cały czas i nigdzie sb nie idę ;) chociaż nie komentuję (przepraszam że nie komentuje) jestem i czytam!!! :) TWÓJ BLOG JEST JEDNYM Z NAJLEPSZYCH JAKIE CZYTAM!!!! I chociaż mojim ulubionym z chłopaków jest Harry i Niall i czytam tylko z nimi blogi w głównej roli to twój blog tak bardzo trzyma w napięciu, zachęca do czytania i ma ciekawą fabułę, że w ogóle mi to nie przeszkadza że jest z Zayn'em :) Czekammmmm na nezt!!! xoxo PS. Dziękuję bardzo za dedykację :* Tynka.

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze, że nie zawieszarz !! Sorry , że nie komentowałam wcześniej ale czytałam, czytam i będę czytać twojego bloga ;p jest po prostu zaje*bisty <3
    Lulu.

    OdpowiedzUsuń
  9. a może tak następny rozdział?:D x
    Mrs.M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Why users still use to read news papers when in this technological
    world all is available on net?

    Also visit my web page; properties

    OdpowiedzUsuń
  11. Simply want to say your article is as surprising.

    The clarity in your post is just great and i can assume you are an expert
    on this subject. Fine with your permission let me to grab your
    RSS feed to keep updated with forthcoming post. Thanks a million and please keep
    up the gratifying work.

    Also visit my page; somerset

    OdpowiedzUsuń
  12. Every weekend i used to visit this website, as i want enjoyment, since this this web page conations truly pleasant funny information too.


    Take a look at my site :: see post

    OdpowiedzUsuń
  13. Why visitors still make use of to read news papers when in this technological world everything is presented on web?


    Also visit my blog house

    OdpowiedzUsuń
  14. I don't even understand how I stopped up here, however I assumed this submit was great. I do not know who you might be however certainly you are going to a famous blogger in case you aren't already.
    Cheers!

    Feel free to visit my webpage - buy flat

    OdpowiedzUsuń
  15. No matter if some one searches for his necessary thing, thus he/she wishes to be available that in
    detail, so that thing is maintained over here.



    Feel free to visit my site: furnished property

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks for finally talking about > "Rozdzia� 13 "Jesteśmy jak śnieg w sierpniu -
    nieosi�galni, ale mo�liwi.."" < Loved it!

    Feel free to surf to my blog post :: furnished flat

    OdpowiedzUsuń
  17. This is the right webpage for anyone who hopes to understand
    this topic. You understand a whole lot its almost tough to argue with
    you (not that I actually will need to?HaHa). You certainly
    put a fresh spin on a topic which has been discussed
    for years. Great stuff, just great!

    my web blog :: http://www.propertywide.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  18. There is definately a lot to learn about this issue.
    I like all of the points you've made.

    Feel free to visit my web blog ... flat

    OdpowiedzUsuń
  19. Good day! This is my first comment here so I just wanted to give a quick shout out and tell you I genuinely enjoy reading through your blog
    posts. Can you suggest any other blogs/websites/forums
    that cover the same subjects? Appreciate it!

    Look at my website; kortingscode dolcis

    OdpowiedzUsuń
  20. Excellent blog you have here but I was curious about
    if you knew of any message boards that cover the same topics talked about in this
    article? I'd really love to be a part of online community where I can get comments from other knowledgeable individuals that share the same interest. If you have any recommendations, please let me know. Thanks!

    my web site; houses

    OdpowiedzUsuń
  21. Piece of writing writing is also a excitement, if you know then
    you can write or else it is complex to write.

    Visit my webpage :: find

    OdpowiedzUsuń
  22. What's Taking place i'm new to this, I stumbled upon this I've discovered It positively helpful and it has helped me out loads. I am hoping to give a contribution & assist different customers like its aided me. Good job.

    Here is my website ... Commercial Property

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi there, just became aware of your blog through Google, and found that
    it's truly informative. I'm going to watch out for brussels.

    I will be grateful if you continue this in future.
    Many people will be benefited from your writing.
    Cheers!

    Look at my webpage propertywide.co.uk

    OdpowiedzUsuń