środa, 19 września 2012

Rozdział 1 "Musi być gorzej, aby mogłoby być lepiej..."

*Amy*


Promienie słoneczne muskały mój policzek. Światło wpadające do pokoju nie pozwoliło mi już pospać. Niechętnie wygramoliłam się z łóżka. Wsunęłam nogi w kapcie w zaczęłam wybierać ciuszki na dzisiaj. Chcę wreszcie być szczęśliwa!
Ostatecznie postawiłam na biały top, szorty, bandankę oraz conversy.
Jak na środek wakacji przystało wybieram się dzisiaj na zakupy!
Może zachowuję się jak typowa nastolatka, ale zakupy lubię!
W związku, że mam za miesiąc 15 urodziny (teraz mam 14 lat), muszę sprawić sobie prezent...xD
Nigdy nie obchodziłam urodzin z rodziną, bo oni po prstu o nich zapominali!
Uczesałam się, ubrałam, lekko pomalowałam i mogę iść!
W czasie drogi do sklepu weszłam na moją ulubioną stronkę społeczną i popisałam ze "znajomymi".
Dziękujmy człowiekowi, który wymyślił coś takiego jak telefon z Andriodem.!

- 50$ - uśłyszłałam głos sprzedawczyni. Tyle za jedną, głupią sukienkę?
- DZiękuję... - zapłaciłam i wzięłąm zakupy.
Teraz MSC i mogę wrócić do domu...

 Weszłam do kawiarenki i zamówiłam shake'a, oczywiście czekoladowego...
Naturalnie podczas popijania serfowałam po internecie. Mianowicie: moja najulubieńsza stronka społeczna...xD
Kilka nowych znajomych, oraz zaproszeń... Jedno prtywatne.. Od jakiegoś... Zayn'a.
Przyjęłam po czym zaerknęłam na wpisy.
Wyżalenia, pochwały,... jak zwykle musiałam dodać cos od siebie...
"Jestem w MSC. Pije czekoladowego shake'a. Mój ulubiony...xx. Pozdro dla wszystkich.."
Kliknęłam "opublikuj" i wszyscy znajomi mogli ujrzeć mój wpis.
Po chwili dostałam odpowiedzi, w zasadzie wszystkie brzmiały tak samo "super, dzięki, nawzajem" ... itp.
Śmiałam się do tela jak pojeb. W okół mnie siedzieli ludzie, którzy wytykali mnie palcami i oblepiali wzrokiem.
Jakoś mnie to specjalnie nie zainteresowało.
Po chwili weszłam na artykuł, który przesłała mi przyjaciółka. Z ciekawościa otworzyłąm.
"1D to geje!" - napisał antyfn. Dupek! Ja mu pokażę!
" Idioto, ogarnij się! Są utalentowani więc im zazdrościsz" - wszystko we mnie buzowało z nerwów.
Odpowiedź wkurzyłam mnie nie mniej niż artykuł.
"Kolejna napalona fanka! Lubisz tych pedałków??"
Wybełkotałam coś pod nosem "Jebut tępy...". Serio, nie pytajcie co to oznacza, bo sama nie wiem. Mówiłam, to co podsunął mi rozum (...czekaj... to on jeszcze tam jest?!...)
"Wal się. Z idiotami nie gadam" - zakończyłąm rozmowę.
Ludzie patrzyli na mnie jak na debilkę.
- Jebut też człowiek! - warknęłam i pomachałam im ręką, wysyłając im sztuczny uśmiech.
Wyszłam z kawiarenki. Wkurozna z podniesionym ciśnieniem znalazłam się przy autobusie.
Niestety, z piski9em opon odjechał, ochlapując mnie przy tym błotem zmieszanym z wodą. Wkurwiona do czerwoności poszłam na piechotę.

***

Zmęczona całym dniem padła na łóżko. Dodałam jeszcze wpis
" W MSC mnie wyśmiali, autobus mi uciekł, ochlapując przy tym błotem, wkurzona wróciłam do domu na piechtaka. Najgorszy dzień w życiu."
Wspominałam już, że rodziców nie ma w domu? Z resztą jak zwykle...
Wezwanie, dyżur... Coraz to inne tłumaczenie ich nieobecności.
Normalnie 14-latkowie cieszyliby się wolnością, ale ja potrzebuję, chociaz trochę zainteresownia!
Nagle dostałam odp. na mój, jakże inteligentny wpis.
"Też miałem cięzki dzień, ale ... Musi być gorzej, aby mogłoby być lepiej..xxx"
Był od niejakiego Zayn'a. Tego z konta prywatnego...


-------------------------


I jak wrażenia?
Ja jestem, dość zadowolona.
KOMENUTJCIE!


- VV

11 komentarzy:

  1. pisz, jest świetnie nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mogę, pisz!
    Napisz dzisiaj albo łeb utnę tępą siekierą.

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy dodasz kolejny? bo wchodzę co godzinę sprawdzić czy może już dodałaś.XX :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny :) Nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału ...xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. jest doskonały !!!
    Dzis dzięki tobie stworzyłam też mojego bloga na którym bardzo chwaliłam twojego bloga:) a tu jest adres do mojego
    onedirection-1lovestory.blogspot.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje.
      Juz wchodzilam...
      Dzieki za pochwaly...
      A rozdzialy piszesz boskie.xxx

      Usuń