sobota, 15 września 2012

Rozdział 27 "...Obiecuję..."

***Oczami Zayn***

 WŁĄCZ TO


- Wracamy! - krzyknął Loczek z dołu.
Tak, racja przerywamy trasę.
Przez moją głupotę. Jestem zidiociałym dupkiem! Ale... muszę odzyskać Alice.
Za dużo już przeze mnie wycierpiała.
Jej ojciec nie chce mnie znać, ale ja ją kocham. Nie odpuszczę dopóki nie poczuję jej ust!
***
  "Prosze zapiąć pasy - lądujemy" - rozbrzmiał głos stewardessy.
Posłusznie wykonałem polecenie. Myślałem, nad przyszłością. Moją i Alice. Bo Alice zawsze będzie moją miłością!
Poczułem szarpnięcie.
Wylądowaliśmy.
***
Jak to nie chcę się spotkać?! Przecież ja ją kocham. Upadłem na kolana z telefonem w ręce. Alice nie chce się ze mną spotkać. Odmówiła.
- Wychodzę! - krzyknąłem do chłopaków.

***Oczami Alice***

Rozmawiałam z El. Podobno Zayn zaczął ćpać, pić, więcej pali.... Ale nie o tym...
Chłopcy wrócili, ale ja nie jestem gotowa stanąć twarz twarz z Zayn'em.  Oczywiście, że do niego coś czuję. Nawet nie coś. Czuję miłość.
Powolnym krokiem udałam się do łazienki.
Wzięłam prysznic, ubrałam się, pomalowałam. Wyszłam an spacer. Musze sobie wszystko poukładać i przemyśleć. Wzięłam paczke papierosów, portfel i telefon.
Nogi zaprowadziły mnie na odludzie.
Znam to miejsce, to tu spędzałam z Zayn'em bardzo dużo czasu.
Pamiętam jak często się śmialiśmy, myślałam, że lepiej być nie może.
W ręce z papierosem spacerowałam bez sensu.
W oddali zobaczyłam sylwetkę pewnego chłopaka. Zmrużyłam oczy aby zaostrzyć widoczność.
To Zayn.... Nogi się pode mną ugięły. Serce przyspieszyło. Tak pięknie wyglądał.

 ***Oczami Zayn***

Rozwiane blond włosy opadały na jej lekko opaloną skórę. Sukienka w wirowała na wietrze. Gdyby nie brązowy pasek an pewno uniosłaby się wyżej. Szereg białych zębów ... Ten uśmiech.
To Alice. Jestem tego pewien.


Niepewnie podszedłem bliżej. Teraz ujrzałem moją ukochaną z odległości ok. 4 metrów. Serce waliło jak oszalałe.!
- Alice... - mruknąłem sam do siebie.
- Zayn... - wyczułem w jej głosie radość.
Niepewnie stawiała stopy przyozdobione conversami. No właśnie to w niej najbardziej lubię. Nie jest jak wszystkie nastolatki. DZiewczęca sukienka i conversy z charakterem. Do tego ta bandanka na głowie...
Podeszła do mnie.
Wyciągnąłem ręke, jakby do lustra. Zrobiła tak samo. Stykaliśmy się koniuszkami palców.
Odsunęła rękę.
Popatrzyłem w jej oczy przepełnione miłością.
Wzięła do ust papierosa. Zaciągnęła się dymem. Dmuchnęła mi nim w twarz i uśmiechnęła się zadziornie.
Przybliżyłem się do niej zabierając od niej fajkę i wkładając ją do ust.
Przybliżyłem się do niej i Stykając się z jej ustami wpuściłem dym papierosowy do jej buzi.
Nie było odwroty, chociaż jakby był to i tak nie oddaliłbym się od mojej ukochanej.
Połączyliśmy się w delikatnym pocałunku.
Nasze cienie krzyżowały się. Złączyły się w całości, podobnie jak my.
Pocałunek stawał się bardziej namiętny.
Brakowało nam tego...
- Obiecaj, że już nigdy mnie nie opuścisz...! - wymruczała.
- Obiecuję! - krzyknąłem.!


THE END !!!!


------------------------------------


To koniec moich, naszych, Oli, wypocin na tym blogu.
ZASTANAWIAM SIĘ NAD IMAGINAMI!
Zrobiłąbym jej na tym blogu, bo nie chcę go opuszczać
!

Zapraszam tez na nowe blogi.
 O Ziall'a (Niall+Zayn)
O Niall'u i Megan


DZIĘKUJĘ!
ODPOWIEDZCIE NA PYTANIE, CZY CHCECIE TE IMAGINY >>>?????!!!!!!



4 komentarze:

  1. Nieeeeeeeeee, bo zakończyłyście ten blog.
    Takkkkkkkkkk, bo chce imaginy.
    Nowe rozdziały na blogach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Loga raczej jeszcze nie zakoncylysmy. Za duzo ma wejsc. To pierwszy blog wiec sentyment zostanie. Kontynuowac bd jego powadzenie w formie imaginow albo opowiadanie...
      Wene mam tylko nie wiem na ile rozdzialow...:////

      Usuń
  2. WTF?! KONIEC TEGO ZAJEBISTEGO OPOWIADANIA?! WY SOBIE ŻARTY ZE MNIE ROBICIE?! SPECJALNIE PISZĘ NA CAPS LOCK'U ŻEBYŚCIE MOGŁY WYOBRAZIĆ SOBIE JAKA JESTEM WŚCIEKŁA! JA CHCĘ WIĘCEJ ALICE I ZAYNA! NIE WYTRZYMAM BEZ TEGO OPOWIADANIA NAWET DNIA! I BEZ GABRIELA Z KTÓRYM NIE WIEM CO SIĘ STAŁO! TAAAK! JESTEM WŚCIEKŁA I TO BARDZO!
    <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze napisze jakies inne. W ktorym tez bd Gabriell. Alez nie gniewajie..xD

      Usuń